redneckincanada Posté(e) 13 avril 2015 Signaler Share Posté(e) 13 avril 2015 Hey all! I am from Canada and will be travelling with my girlfriend to Paris 1st week of June this year (2015). I would like someone who has a nice camera and takes quality photos to hide near the Eiffel Tower and take pictures as I propose to my Girlfriend, however... I DO NOT want here to know these photos were taken (I'm saving them for another surprise on our wedding day). Therefore, I would only need like 15-20 photos taken (quickly) to capture "that moment" and her reaction and that is all, so I would only require less than 5 actual minutes of your time there. MSG me with how much you'd like me to compensate you, as i will gladly pay for this service. It would help if you know English as well, as I do know know French, sorry. I am willing to do this wherever you recommend in and around that area as I am unfamiliar with Paris and you'd probably know best! lol Thanks. Tyler Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
redneckincanada Posté(e) 16 avril 2015 Auteur Signaler Share Posté(e) 16 avril 2015 Bonjour, Je suis du Canada et voyage avec ma petite amie à Paris 1er semaine de juin de cette année (2015). Je voudrais que quelqu'un qui a une gentille caméra et prend des photos de qualité pour masquer près de la Tour Eiffel et de prendre des photos que je propose à mon amie, toutefois... Je ne tiens pas ici à savoir ces photos ont été prises (je suis leur enregistrement pour une autre surprise sur le jour de notre mariage). Par conséquent, je voudrais seulement besoin comme 15-20 photos prises (rapidement) pour capturer "Ce moment" et sa réaction et c'est tout, donc je ne nécessiterait que moins de 5 minutes réelles de votre temps. MSG moi avec combien vous aimeriez-moi de vous dédommager, comme je vais volontiers de payer pour ce service. Il serait utile que vous connaissez l'anglais ainsi, comme je l'ai sais connaissent le français, désolé. Je suis prêt à le faire chaque fois que vous recommandez dans et autour de cette région que je ne suis pas familier avec Paris et vous auriez probablement savoir meilleur! Lol grâce. Tyler Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Invité Posté(e) 16 avril 2015 Signaler Share Posté(e) 16 avril 2015 Hi Tyler, This surprise is a great idea. For my side, I'm not a "full time" photographer, it's only a hobby. So, from monday to friday, I'am captive in a building ! I hop you can find someone for your photos. Enjoy your trip in Paris ! Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Sylvayre Posté(e) 17 avril 2015 Signaler Share Posté(e) 17 avril 2015 Hey Tyler ! Same here, I'm neither a professional photographer nor around Paris in June... Sorry ! Maybe you can try A-snowboard, he's trying to go pro and might be interested ! Have a nice trip in Paris and good luck in finding a photographer Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
redneckincanada Posté(e) 17 avril 2015 Auteur Signaler Share Posté(e) 17 avril 2015 Hey, thanks for the replies! Hopefully someone can help me here. Seems like I'm at the right place. Any recommendations on local photographers that you may know of who offer reasonable rates? Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Sylvayre Posté(e) 17 avril 2015 Signaler Share Posté(e) 17 avril 2015 Any recommendations on local photographers that you may know of who offer reasonable rates? Nope... I've never had to hire one yet so I wouldn't know ! Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
A-snowboard Posté(e) 17 avril 2015 Signaler Share Posté(e) 17 avril 2015 Je serai bien ok mais vu mon anglais Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Rian Posté(e) 17 avril 2015 Signaler Share Posté(e) 17 avril 2015 C'est exactement ce que je pensais, Ugo va avoir du mal avec l'anglais Bah prend un interprète Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Messages recommandés