Aller au contenu
Forum Photo Paris

New here; want to hire a photographer for surprise proposal!!


redneckincanada

Messages recommandés

Hey all!

 

I am from Canada and will be travelling with my girlfriend to Paris 1st week of June this year (2015).

I would like someone who has a nice camera and takes quality photos to hide near the Eiffel Tower and take pictures

as I propose to my Girlfriend, however...

I DO NOT want here to know these photos were taken (I'm saving them for another surprise on our wedding day).

Therefore, I would only need like 15-20 photos taken (quickly) to capture "that moment" and her reaction and that is all,

so I would only require less than 5 actual minutes of your time there.

MSG me with how much you'd like me to compensate you, as i will gladly pay for this service.

It would help if you know English as well, as I do know know French, sorry.

I am willing to do this wherever you recommend in and around that area as I am unfamiliar with Paris and you'd probably

know best! lol

Thanks.

 

Tyler

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Bonjour,
 
Je suis du Canada et voyage avec ma petite amie à Paris 1er semaine de juin de cette année (2015).
Je voudrais que quelqu'un qui a une gentille caméra et prend des photos de qualité pour masquer près de la Tour Eiffel et de prendre des photos
que je propose à mon amie, toutefois...
Je ne tiens pas ici à savoir ces photos ont été prises (je suis leur enregistrement pour une autre surprise sur le jour de notre mariage).
Par conséquent, je voudrais seulement besoin comme 15-20 photos prises (rapidement) pour capturer "Ce moment" et sa réaction et c'est tout,
donc je ne nécessiterait que moins de 5 minutes réelles de votre temps.
MSG moi avec combien vous aimeriez-moi de vous dédommager, comme je vais volontiers de payer pour ce service.
Il serait utile que vous connaissez l'anglais ainsi, comme je l'ai sais connaissent le français, désolé.
Je suis prêt à le faire chaque fois que vous recommandez dans et autour de cette région que je ne suis pas familier avec Paris et vous auriez probablement
savoir meilleur! Lol
grâce.
 
Tyler
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Hi Tyler,

This surprise is a great idea.

For my side, I'm not a "full time" photographer, it's only a hobby. So, from monday to friday, I'am captive in a building ! :-(

I hop you can find someone for your photos.

Enjoy your trip in Paris !

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Hey Tyler !

 

Same here, I'm neither a professional photographer nor around Paris in June... Sorry !

Maybe you can try A-snowboard, he's trying to go pro and might be interested !

 

Have a nice trip in Paris and good luck in finding a photographer ;)

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Invité
Répondre à ce sujet…

×   Collé en tant que texte enrichi.   Restaurer la mise en forme

  Seulement 75 émoticônes maximum sont autorisées.

×   Votre lien a été automatiquement intégré.   Afficher plutôt comme un lien

×   Votre contenu précédent a été rétabli.   Vider l’éditeur

×   Vous ne pouvez pas directement coller des images. Envoyez-les depuis votre ordinateur ou insérez-les depuis une URL.

Chargement
×
×
  • Créer...